Aquest lloc web fa servir cookies pròpies per millorar l′experiència de navegació. En continuar la navegació entenem que s′accepta la nostra política de cookies D′acord

OFICINA
VIRTUAL

Document Nacional d'Identitat (DNI)

És un servei que realitza el cos de la Policia nacional, el qual  es desplaça a l’Ajuntament de Balaguer  1 o 2 cops al mes.

Sol·licitud de dia i hora
S’ha de demanar a  la consergeria de l’Ajuntament, de dilluns a dissabte de 8 a 22 h.

Documentació que cal portar:
        Per l’obtenció del DNI per primera vegada:
        - 2 Fotografies carnet
        - Partida de naixement literal
        - Certificat d'empadronament
        - Cal anar acompanyat del pare o la mare amb el seu DNI.

        Per renovar el DNI:
        - 2 Fotografies carnet
        - DNI caducat
        - Si hi ha alguna variació envers el carnet ja caducat, caldrà portar els documents que ho justifiquin (certificat d'empadronament si hi ha un canvi de domicili).

        Per renovar el DNI en cas de sustracció, extraviament o deteriorament:
        - 3 Fotografies carnet.
        - Denúncia als Mossos, si l'ha fet.
        - Si hi ha alguna variació envers el carnet ja caducat, caldrà portar els documents que ho justifiquin (certificat d'empadronament si hi ha un canvi de domicili).

Ajuntament de Balaguer
Plaša Mercadal, 1   -   25600 Balaguer (Lleida)   -   973 44 52 00   -   ajuntament@balaguer.cat