FreeStyleDance BLG

24 d'abril de 2022 - Teatre Municipal - 12.00h

 

La Paeria de Balaguer sempre ha incentivat els esports i activitats que puguin enganxar als més joves a la pràctica diària i habitual d'una activitat física i un exercici físic que els motivi en la seva vida quotidiana i els millori la seva qualitat de vida. D'aquí que es donés importància a impulsar l'escola de gimnàstica rítmica i d'aquesta manera i en els darrers anys, d'una forma més directa, la secció de hip-hop, gracies a les noves tendències i modes que ens porta la cultura de carrer i la cultura juvenil.

La Paeria, amb els ànims de millorar amb les activitats i serveis, en especial als més joves com a motor de la ciutat, es va proposar organitzar el campionat de hip-hop, el Free Style Dance BLG; com un esdeveniment creat per al nombrós grup d'escoles de dansa i ball que trobem a la nostra ciutat i amb l'objectiu de fomentar aquesta pràctica tan sana i que ens dona moltes variables de cara al grup adolescent i que també s'està estenent a d'altres de major edat.
 

 

NORMATIVA TÈCNICA

ÀREA
L’acte es celebrarà a la part posterior exterior del teatre, disposant d’una àrea aproximada de 15x15 metres.
 

TEMPS D’ACTUACIÓ
Entre 2,30 i 3,30 minuts màxim

NOMBRE DE PARTICIPANTS PER A TOTES LES ACTUACIONS/CATEGORIES
Mínim 4 components i màxim 15. Una mateixa persona podrà participar com a màxim en dues coreografies de la mateixa escola.

ORDRE D’ACTUACIÓ
Per sorteig. Es lliurarà l’ordre d’actuació al/a la responsable del grup en el moment de presentar la documentació la setmana del campionat

CATEGORIES, per ordre d’actuació
       Babies: alumnes de primària; nascudes el 2013 i anteriors
       Infantil: alumnes de primària; nascudes del 2010 al 2012
       Júnior I: alumnes de secundària; nascudes del 2008 al 2009
       Youth: alumnes de secundària; nascudes del 2006 al 2007
       Absoluta: nascudes del 2005 i anteriors.
S’hauran de respectar les categories i edats del grup; si un dels grups contempla participants de diferents categories, es regirà i participarà sempre en la categoria superior. L’organització resta oberta a dubtes i possibles adaptacions per fomentar la participació.

INSCRIPCIONS
Les inscripcions són gratuïtes per cada un dels grups participants en cada una de les diferents categories; i tan sols s’haurà de complimentar el full d’inscripció per alguna de les dues opcions:
        a) Online: omplir el formulari
        b) Descarregar, omplir i enviar aquest full d'inscripció a esports@balaguer.cat
Serà necessari un full per grup/actuació, per tal de garantir la traçabilitat, la declaració responsable i poder facilitar un registre dels acompanyants i públic que pugui assistir a l’acte.

JURAT I ÍTEMS DE VALORACIÓ
El jurat estarà format per professors i professionals del hip-hop.
Es tindran en compte els següents ítems, buscant una valoració global de l’actuació:
        - ESTIL I EXPRESSIÓ (varietat de moviments i intensitat d’execució)
        - INNOVACIÓ, INTERPRETACIÓ I ORIGINALITAT (Utilització de l’espai, formacions diferents, vestuari )
        - INTERPRETACIÓ MUSICAL (sincronització i tècnica)
No és permès utilitzar elements, decoratius, d'atrezzo o similars fora del propi vestuari.
Les penalitzacions i valoracions seran íntegrament valorades pels jutges de la competició, en especial es tindrà en compte respectar el temps d’actuació fixat.
És important transmetre la participació entre els/les participants; buscar el respecte i convivència entre les escoles i grups i incentivar  la  cooperació i compartir una jornada de convivència entre les escoles i grups participants

MÚSICA
Es lliurarà en format digital (mp3) abans del mateix dia de finalització de les inscripcions; es prega que es faci així perquè el tècnic de so del teatre pugui fer una avaluació de la qualitat de les gravacions i adaptar-les segons el volum i qualitat de gravació  per al dia de la competició.
Ens les podeu fer arribar per correu electrònic a esports@balaguer.cat (www.wetransfer.com)

TROFEUS I OBSEQUIS
Totes les “dancers” participants rebran un obsequi commemoratiu i en record de la trobada.

 

La inscripció a la mostra, implica automàticament l'acceptació d'aquesta normativa en la seva totalitat.

L'organització es reserva el dret de modificar aquesta normativa pel bé de la trobada.

L’organització no es fa responsable dels danys físics, morals i/o que puguin sorgir de l’esdeveniment; tanmateix es disposa d’una assegurança de Responsabilitat Civil que cobreix el dany a tercers i materials que es poguessin donar durant el transcurs de la competició.
 

 

VENDA D'ENTRADES

L’aforament queda restringit per motius de seguretat i prevenció de contagi al 85% del total, i amb un màxim de 650 assistents a l’exterior del teatre. Les inscripcions per als conjunts son gratuïtes; cada un/a dels/les participants podrà comptar amb dues entrades, a 3€ per entrada, que s'hauran de sol•licitar a través del responsable/coordinador/tutor de l'escola o grup.

La resta d'entrades que puguin quedar disponibles es posaran a la venda el mateix dia de l'actuació, diumenge  24 d'abril, abans de cada una de les sessions. A les 11:00h i a les 16:00h.

Cartell