FreeStyleDance BLG OPEN

25 d'abril de 2021 - Teatre Municipal - 12.00h

 

La Paeria de Balaguer sempre ha incentivat els esports i activitats que puguin enganxar als més joves a la pràctica diària i habitual d'una activitat física i un exercici físic que els motivi en la seva vida quotidiana i els millori la seva qualitat de vida. D'aquí que es donés importància a impulsar l'escola de gimnàstica rítmica i d'aquesta manera i en els darrers anys, d'una forma més directa, la secció de hip-hop i funky, gracies a les noves tendències i modes que ens porta la cultura de carrer i la cultura juvenil.

La Paeria, amb els ànims de millorar amb les activitats i serveis, en especial als més joves com a motor de la ciutat, es va proposar organitzar el campionat de hip-hop, el Free Style Dance BLG; com un esdeveniment creat per al nombrós grup d'escoles de dansa i ball que trobem a la nostra ciutat i amb l'objectiu de fomentar aquesta pràctica tan sana i que ens dona moltes variables de cara al grup adolescent i que també s'està estenent a d'altres de major edat.

 

 

NORMATIVA TÈCNICA

ÀREA
L’acte es celebrarà a la part posterior exterior del teatre, disposant d’una àrea aproximada de 15x15 metres.
 

TEMPS D’ACTUACIÓ
Entre 2,30 i 4 minuts màxim

NOMBRE DE PARTICIPANTS PER A TOTES LES ACTUACIONS/CATEGORIES
Mínim 4 components i màxim 15. Una mateixa persona podrà participar com a màxim en dues coreografies de la mateixa escola.

ORDRE D’ACTUACIÓ
Per sorteig. Es lliurarà l’ordre d’actuació al/a la responsable del grup en el moment de presentar la documentació la setmana del campionat

CATEGORIES, per ordre d’actuació
       Infantil: alumnes de primària; nascudes del 2010 al 2013
       Júnior I: alumnes de secundària; nascudes del 2008 al 2009
       Júnior II: alumnes de secundària; nascudes del 2006 al 2007
       Sènior: nascudes del 2005 i anteriors.
S’hauran de respectar les categories i edats del grup; si un dels grups contempla participants de diferents categories, es regirà i participarà sempre en la categoria superior. L’organització resta oberta a dubtes i possibles adaptacions per fomentar la participació.

INSCRIPCIONS
Les inscripcions són gratuïtes per cada un dels grups participants en cada una de les diferents categories; i tan sols s’haurà de complimentar el full d’inscripció per alguna de les dues opcions:
        a) Online: omplir el formulari: properament
        b) Descarregar, omplir i enviar aquest full d'inscripció a esports@balaguer.cat
Serà necessari un full per grup/actuació, per tal de garantir la traçabilitat, la declaració responsable i poder facilitar un registre dels acompanyants i públic que pugui assistir a l’acte.

JURAT I ÍTEMS DE VALORACIÓ
Per la present edició, queden exempts al trobar-se d’una mostra on es busca la participació i s’incentiva el respecte, cooperació i compartir una jornada de convivència entre les escoles i grups participants

MÚSICA
Es lliurarà en format digital (mp3) abans del mateix dia de finalització de les inscripcions; es prega que es faci així perquè el tècnic de so del teatre pugui fer una avaluació de la qualitat de les gravacions i adaptar-les segons el volum i qualitat de gravació  per al dia de la competició.
Ens les podeu fer arribar per correu electrònic a esports@balaguer.cat (www.wetransfer.com)

TROFEUS I OBSEQUIS
Totes les “dancers” participants rebran un obsequi commemoratiu i en record de la trobada.
 

La inscripció a la mostra, implica automàticament l'acceptació d'aquesta normativa en la seva totalitat.

L'organització es reserva el dret de modificar aquesta normativa pel bé de la trobada.

<L’organització no es fa responsable dels danys físics, morals i/o que puguin sorgir de l’esdeveniment; tanmateix es disposa d’una assegurança de Responsabilitat Civil que cobreix el dany a tercers i materials que es poguessin donar durant el transcurs de la competició.

 

VENDA D'ENTRADES

L’aforament queda restringit per motius de seguretat i prevenció de contagi al 50% del total, i amb un màxim de 200 assistents a l’exterior del teatre. Les inscripcions per als conjunts son gratuïtes; cada un/a dels/les participants podrà comptar amb dues entrades, a 3€ per entrada, que s'hauran de sol•licitar a través del responsable/coordinador/tutor de l'escola o grup.
 

La resta d'entrades que puguin quedar disponibles es posaran a la venda el mateix dia de l'actuació, diumenge  25 d'abril, abans de cada una de les sessions. A les 11:00h i a les 16:00h.

 


Cartell